Salutare tuturor! Mă ajută cineva cu niște dileme legate de lucrarea mea de dizertație în management? Sunt total blocată la capitolul metodologia și nu prea știu de unde să încep. Cât de lungă ar trebui să fie, de fapt, o lucrare de disertatie în management? Sper să nu fie prea mare, dar totodată să acopere tot ce trebuie.
Vreau să aleg o temă care să-mi placă, dar, sincer, mă simt copleșită de toate opțiunile. Aveți vreun sfat pentru selectarea subiectului? În plus, nu știu dacă să mă focus pe teorie sau pe studii de caz. Vreau să fie relevant, dar și interesant de citit.
Am nevoie de un mic boost, pentru că pare că toată treaba asta se pune cap la cap într-un haos total. Cine a trecut prin asta și poate să-mi spună cum a reușit să rămână motivat când tot ce vezi sunt pagini și pagini cu informații, iar vibe-ul de la început a cam dispărut?
Ce greșeli ar trebui să evit neapărat, ca să nu regret mai apoi? Și, dacă aveți, o idee despre structura ideală pentru o lucrare de management? Aș vrea să fie clar, coerent, și să povestească tot ce trebuie, fără să mă repet sau să pierd timpul pe detalii inutile.
Oricum, simt că totul e atât de complicat… dacă aveți vreun truc, vreun mic secret pe care să-l aplic ca să streamlinz procesul, m-ar ajuta enorm. Voi cum v-ați motivat când erați pe punctul de a renunța? Aștept povești, sfaturi, orice can-do attitude! Mulțumesc anticipat!
