LTD: Cum gestionam rezultate ambigue?
Salutare tuturor,
Sunt tare curioasă să aflu cum abordați voi situația când rezultatele obținute în cadrul testelor LTD sunt, să spunem… neclare. Ați avut vreodată cazuri în care un A/B test nu a indicat o câștigătoare clară, sau unde datele păreau să sugereze ambele variante ca fiind viabile, dar cu semne de întrebare? Cum decideți ce direcție să luați mai departe în astfel de scenarii, mai ales când resursele sunt limitate și presiunea de a optimiza e constantă?
Mi s-a întâmplat de curând cu o modificare la pagina de produs și pare că rezultatele sunt între două ape. Nu e o diferență statistic semnificativă, dar nici nu se poate spune că e un eșec total. Cum filtrați zgomotul de semnal în astfel de momente? Aveți niște strategii specifice sau criterii de decizie pe care le aplicați?
Orice perspectivă ar fi de mare ajutor.
Mulțumesc anticipat,
Angelica
