Bună tuturor,
Am încheiat recent capitolul practic al licenței și am simțit că trebuie să împărtășesc puțin din haosul și surprizele pe care le-am întâlnit. Am încercat să-l structurez pe capitole, să am un calendar strict pentru fiecare etapă și să-mi notez tot ce am făcut în jurnalul de laborator. Până la urmă, am descoperit că planificarea rigidă nu a rezistat la realitatea de zi cu zi – au apărut întârzieri la livrările de echipamente, mentorii au avut programuri imprevizibile și, în unele cazuri, am trebuit să improvizez soluții pe loc.
Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost cât de puțină comunicare am avut cu alte departamente. Unele informații esențiale păreau că se pierd în firele email-urilor, iar eu am ajuns să caut singură datele de care aveam nevoie. A fost frustrant, dar și o lecție bună despre cât de important e să nu te bazezi doar pe „presupuneri” și să ceri clarificări de fiecare dată.
Voi cum ați organizat voi capitolul practic? Ați avut și voi surprize neplăcute sau, dimpotrivă, momente în care totul a mers ca pe roate? Aștept sfaturi și povești!
Daciana
