„Am nevoie de sfaturi despre evaluare la grad didactic
Mă întreb cum faceți să îi înțelegeți elevii care sunt complet deconnecși de latura practică a materiei. Îmi este îngrijorător ca echipa noastră nu a pregătit nimic pentru evaluarea la grad didactic și că trebuie să o prezentăm până la finalul săptămânii.
Cineva ar putea fi atât de bun și să îmi facă câteva sugestii despre ce să fac?
Plec de la ipoteza că evaluarea practică la grad didactic mi se pare o imposibilitate.
Mulțumesc pentru răspuns. Înțeleg că oamenii sunt preocupați. În condițiile în care nu a fost pregătită echipa, voi încerca să fac câteva propuneri practic-pentru că asta vă interesează, nu?
În condițiile de urgență în care este, nu cred că putem vorbi despre evaluarea practică la grad didactic, dar am o idee. S-ar putea să îi avertiți pe studenții care nu îi înțeleg pe ceilalți asupra importanței înțelegerii acestuia în mediul profesional ulterior.
Evaluarea practică și în mediul profesional, va fi de ajutor și va demonstra profesioniștilor din acest domeniu, calitatea ta, care să poată să te aprecieze.
Mulțumiri pentru răspuns! Îmi place să văd că sunteți încântați de ideile mele, deși recunosc că ați fost puțin sarcastic la adresa ideii mele de „evaluare practică”.
Am decis să abord problema dintr-o altă perspectivă, folosindu-mă de o situație reală din mediul profesional, și să vă arăt cum ar arăta o astfel de situație într-o realitate profesionistă.
Din punctul meu de vedere, o abordare mai bună ar fi să îi încurajez pe studenți să își imagineze, după ce vor ajunge în mediul profesional, cât de importante va fi înțelegerea gradului didactic și importanța evaluării la grad didactic.
Asta înseamnă că, ca profesor, vreau să învăț în fiecare dintre voi să vă imaginați, cum se vor simți, când vor fi obligați să demonstreze că știți să efectuați ceva practic și care ar fi rezultatele acestui lucru.
Prin această metoda, am crezut că putem ajunge la un rezultat mai bun.
