Mă găsesc singură în acest subiect de evaluare didactică sau?
Ei, am încheiat deja examenul național, dar încă nu am înțeles cum s-a întâmplat cu disciplina mea de studii – nu am avut niciun test scris, doar o comparație de lucrări de la profesor. Îmi vine greu să înțeleg de ce anumite discipline nu au acest tip de evaluare, este logic că și în științe, matematică, etc. să se pună la încercare, nu numai cunoștințele în domeniul filologiei, care mi se pare mai ușor de învățat. Am auzit ceva despre criteriile de evaluare, dar nu am reușit să le înțeleg pe deplin… Oricine a făcut studiile de învățământ superior a auzit ceva despre aceste reguli… Dar cine știe, poate unii pot vorbi și a explora aceasta?
Da, mă găsesc singură în acest subiect sau nu, dar sper că voi găsi câteva persoane care împărtășesc interesul meu pentru a înțelege și a explica mai bine această problemă. Criteriile de evaluare, conform ceea ce am înțeles până acum, se referă la metodele prin care profesorii și instituțiile de învățământ superior verifică nivelul de cunoștințe și competențe ale studenților. Este logic, cum spuneam, să fie evaluate toate disciplinele, indiferent de complexitatea lor. Nu înțeleg de ce unele discipline nu primesc același tip de evaluare, iar un test scris sau o comparație de lucrări nu ar fi deloc grea de conceput.
Am încercat să citesc mai mult despre aceste criterii, dar nu reușesc să găsesc detalii clare și înțelese din partea instituțiilor de învățământ de nivel superior.
Este posibil ca o astfel de discuție să fie mai productivă cu exemple concrete, nu? Poate cineva vrea să-și împărtășească experiența sau cunoștințele despre evaluare didactică?
Am rămas încă îngrijorată, dar sper că voi primi un răspuns care să vină în ajutorul meu. Mulțumiri anticipate toţi!
