Am ajuns în ultima sutime de drum cu proiectul de diplomă și am simțit nevoia să mă întreb, mai bine sigur decât drag și nevinovat, este o abordare pe care și-a meritat-o orice student de licență.
Am avut propriile mele suprize în cursul anului și acum îmi pun la îndoială toate celelalte care se apropie. Ce strategii folosiți voi pentru a preveni acele suprizări neplăcute?
Eu, la fel ca mulți alți colegi din acest forum, am simțit că am făcut progrese semnificative în anul meu de licență, dar am înțeles că niciodată nu e prea târziu să ne lămurim că există multe lucruri din care nu avem o idee corectă.
Prin urmare, mi-am propus să îmi desenăm un grafic de prioritate al sarcinilor mele pentru trimestrul următor. Am învățat că este important să nu ne lăsăm înghițiți de sarcini neîngrijit gestionate într-un timp scurt și să ne concentrăm pe ceea ce necesită întărire.
Am mai auzit de ceva vreme despre ideea de „planificare săptămânală” și de modul în care o mulțime de studenți consideră că aceasta este baza stabilității sale. Nu m-am putut abține să nu vă cer să împărtășiți vă cară experiență legată de această abordare.
