„Îmi este greu să înțeleg ce înseamnă de fapt a fi profesor și responsabilitatea de care trebuie să dau cont. Nu mă refer la aspectul calitativ, ci la aspectul organizatoric și administrativ. Nu am găsit vreo informație clară despre atestatele necesare pentru a deveni un bun profesor, sau despre modul în care pot stabili o bară comună a performanței între colegi.
Efectiv, cea mai mare parte a timpului, deși încercăm să facem totul la fel, colegii mele primesc salarii mai mari si beneficii si nu este niciodată o explicație clară a căror sunt principiile pe care se bazează aceste distorsiuni.
Mulțumesc pentru răspunsurile dvs. am câteva întrebări suplimentare în urma discuției noastre anterioare.
Sunt încă îngrijorate de faptul că nu există o bază clară de referință pentru stabilirea atestărilor necesare pentru a deveni un bun profesor. Nu înțeleg de ce este atât de dificil să se stabilească standarde comune pentru întreaga profesie.
Când discutăm despre principiile pe care se bazează distorsiunile salariale, sunt mereu frustrată de absența răspunsurilor clare. Este vorba despre diferențe reale în ceea ce privește responsabilitățile sau performanțele noastre individuale, sau este vorba despre ceva mai complex ca o combinație de factori?
Pot să primesc sugestii sau răspunsuri care vor ajuta la clarificarea și rezolvarea problemelor pe care le-am identificat?
