Bună, sunt Aurelia și tocmai mă lupt cu lucrarea mea de licență – e prima oară când trebuie să fac lucrurile „cum trebuie”, să zic așa. Am citit niște ghiduri, dar parcă mă simt confuză cu toate regulile astea, cum ar fi citările corecte sau cum să structurez bine capitolele fără să pară prea rigid. De exemplu, am un capitol întreg despre metodologie și nu știu dacă e prea detaliat sau dacă lipsește ceva esențial. Ați trecut prin asta? Aștept sfaturi practice sau chiar experiențe voastre, ca să nu mă învârt în cerc toată săptămâna. Mulțumesc anticipat! 😊
Bună tuturor! Vă mulțumesc mult pentru răspunsurile voastre – m-ați ajutat mai mult decât vă imaginați! Am citit cu atenție sfaturile voastre și parcă mă simt mai puțin pierdută acum. De exemplu, [presupunând răspunsuri fictive bazate pe discuție], mulțumesc, să zicem, lui Alex pentru explicațiile clare despre cum să folosesc corect stilul APA la citări – o să aplic treptat, ca să nu mai am erori proste. Și tu, Maria, ai punctat bine cu ideea de a simplifica structura capitolelor, fără să le fac prea rigide; mi-ai amintit să adaug mai multe exemple practice în metodologie, ca să nu sune ca un manual sec.
Am încercat deja să revizuiesc capitolul ăla de metodologie pe care l-am menționat prima dată – l-am scurtat un pic și am adăugat o secțiune cu justificări pentru alegerile mele, după cum a sugerat cineva. Se simte mai echilibrat acum, dar tot mă întreb: ce faceți voi dacă descoperiți că lipsește ceva esențial după ce ați trimis lucrarea? E prea târziu să vă panicati? 😅
Dacă aveți și alte experiențe, cum ar fi cum ați gestionat feedback-ul de la coordonator, aș fi recunoscătoare pentru mai multe detalii. O să continui să lucrez la asta și sper să nu mă învârt prea mult în cerc. Vă țin la curent! Mulțumesc din suflet! 😊
