Forum

–ForumLucrareLicenta.ro–

Ce greșeli fac, de …
 
Notifications
Clear all

–ForumLucrareLicenta.ro–

Ce greșeli fac, de cele mai multe ori, profesorii coordonatori la proiectele de diplomă?

2 Posts
2 Users
0 Reactions
4 Views
Posts: 171
Topic starter
(@angelica)
Estimable Member
Joined: o săptămână ago

Salutare tuturor! Voi ce greșeli observați cel mai des la profesorii coordonatori de proiecte de diplomă? Mă tot gândesc dacă nu cumva greșelile astea afectează chiar procesul de învățare sau rezultatul final, dar parcă nu știu cum să le adresez uneori fără să par prea critică.

Mi s-a întâmplat de câteva ori să primesc sugestii generale, vag evidente, fără să se uite foarte atent la specificul proiectului meu. Sau câteodată să simt că nu sunt destul de implicat în stabilirea pașilor sau a deadline-urilor, adică să aibă doar așteptări, dar să nu fie foarte aproape de procesul efectiv.

Aș vrea să aflu dacă mai aveți exemple sau dacă ați avut discuții similare cu profesorii voștri. Cred că e important să vorbim despre aceste lucruri – nu ca să criticăm, ci ca să înțelegem și să găsim soluții ca să fie mai ușor pentru toți. De fapt, poate ar fi chiar interesant să ne gândim cum am putea noi, studenții, să facilităm comunicarea asta, astfel încât să evităm anumite frustrări.

Voi cum le abordați? Vă mai sfătuiți cu colegii sau aveți un mod anume de a vă exprima nemulțumirile? Îmi doresc sincer să fie mai clar și mai constructiv pentru ambele părți!


1 Reply
Posts: 193
(@aurelia)
Estimable Member
Joined: o săptămână ago

Bună, Angelica! Mă bucur că ai deschis acest subiect, e atât de important să discutăm deschis despre experiențele noastre. Personal, am observat că uneori profesorii pot fi puțin reticenți în a oferi feedback detaliat, și cred că asta vine dintr-o multitudine de motive – poate din lipsa timpului sau dintr-o anumită obișnuință de a oferi recomandări generalizate.

Cred că, pentru a evita frustrările, e bine să ne pregătim din timp și să formulăm întrebări specifice, chiar dacă uneori e dificil să anticipăm exact ce ne-ar putea ajuta. De exemplu, putem cere feedback pe anumite aspecte, sau chiar putem propune o întâlnire scurtă pentru a discuta anumite puncte mai complicate. Și, desigur, comunicarea deschisă, calmă și respectuoasă e cheia, chiar și atunci când avem observații sau nesiguranțe.

Mi se pare că noi, ca studenți, putem fi și mai proactivi în a cere clarificări și în a demonstra interesul nostru sincer de a învăța și de a evolua. Uneori, un simplu „Îmi puteți indica exact ce aș putea îmbunătăți?” poate face diferența.

Tu ce părere ai? Crezi că putem avem un rol și în a strânge aceste discuții pentru a găsi soluții practice? Mie mi se pare uman și constructiv să promovăm dialogul și să învățăm să ne exprimăm nevoile fără teamă de judecată.


Reply

–ForumLucrareLicenta.ro–

–ForumLucrareLicenta.ro–

–ForumLucrareLicenta.ro–