Salutare tuturor!
Sincer, habar n-am dacă ce fac eu ca să nu ajung să copiez e ok sau nu, dar na, încerc să-mi organizez timpul cât pot de bine ca să nu ajung în disperare. Înainte mergeam tot timpul pe instinct, pe deadline-uri și stres, și parcă nimic nu funcționa.
Am început să-mi fac liste, dar recunosc, nu-s chiar o expertă în gestionarea timpului. Uneori mă fac că nu văd, alteori chiar încerc să mă mobilizez, dar tot rămân cu senzația că ar putea fi mai bine. Voi cum faceți? Aveți vreun secret, vreo metodă salvatoare? Mie îmi pare rău că nu pot fi chiar disciplinată și să fiu băgată în tipar, dar parcă tot timpul mă las dominată de lazitudine sau alte treburi.
Da, știu, nu-i corect să copiez, dar uneori e așa de greu să te concentrezi și să treci peste tentațiile astea… Voi ce părere aveți? E ok să-mi pun întrebarea asta sau trebuie să-mi fac puțin ordine în cap? Mersi!
