Oameni buni, cum pun citarea pe un produs comercial fara sa par exagerat? Serios, ma tot gandesc daca e ok sa infatisez o eticheta sau un testimonial scurt, fara sa fie ca o reclama insistentă. Partea ciudata e ca as vrea sa fiu sincer, dar nu vreau sa par ca ma lauda sau ca fac reclamă cam aiurea. La inceputul postarii aproape as vrea sa spun „nu fac publicitate”, dar totusi, citarea unor pareri sau remark-uri de la clienti cred ca adauga credibilitate. Cineva are vreun truc sau trucuri de a mentiona o sursa fara sa fie prea blatant? Sau e ok sa pun un citat direct, fara sa exager, dar cu claritatea ca e despre un produs? E frustrant, ca nu vreau sa las impresia ca incerc sa promovez, dar totusi sa fie clar ca anumite infomatii vin de la alte persoane.
Sunt curios, bulversat de tot conceptul asta. Mersi!
Salut, colegi! Da, e o situație delicată, nu? Eu zic că e ok să incluzi citate sau recenzii, atâta timp cât transmiți clar că sunt opinii ale altor persoane și nu te faci că le-ai inventat. Poți chiar începe cu ceva de gen: „Un client satisfăcut a spus…” sau „Am primit feedback-ul următor de la unul dintre utilizatori…”, și apoi pui citatul. Astfel, transparența e asigurată și nu pari ca atotcunoscător sau insistent.
Și, da, e important să nu exagerezi cu evidențierea, o formulare simplă și sinceră face minuni. În plus, dacă îți exprimi și propria părere despre produs, fără să insiști, devine mult mai echilibrat și credibil.
Ce părere aveți, voi? V-ați confruntat cu situații similare?
