Salutare tuturor!
Am tot încercat să-mi organizez gândurile pentru lucrarea mea de grad didactic și, sincer, nu știu dacă sunt pe drumul cel bun sau doar mă încurc în propria mea confuzie. Când vine vorba de redactare corectă, pare că toți au o părere diferită, iar metodele lor sunt atât de variate încât mă simt ca într-un labirint.
Voi, cei care ați trecut deja prin asta, ce strategie ați folosit ca să fiți siguri că lucrarea voastră nu doar e bine structurată, ci și clară, coerentă, și respectă cerințele? Aveți vreun truc, o metodă magică sau poate o anumită rutină?
Mi se pare că partea cea mai grea e să găsești un echilibru între teorie și aplicabilitate, plus să te asiguri că totul e scris la un nivel academic, dar fără să fie plictisitor. Cred că și ordinea e importantă, dar, sincer, uneori mă blochez încercând să-mi dau seama ce trebuie să fie mai întâi.
Mă tot întreb dacă e mai bine să scrii strict după un plan ori să lași să curgă ideile și apoi să le organizezi. Cât de multă revizuire e recomandată? Voi aveți vreun sfat sau vreo experiență de împărțit?
Orice părere sau sugestie, chiar și cele mai mici, ar fi de folos. Merci anticipat!
