Pentru a asigura o evaluare cuprinzătoare a opiniilor studenților privind lucrările de licență din anul 2026, s-a propus un cadru metodologic riguros care să permită colectarea, analiza și interpretarea datelor într-un mod obiectiv și sistematic. Acest cadru include utilizarea de chestionare structurate și interviuri semi-structurate, adresate unui eșantion reprezentativ, pentru a identifica elementele forte și zonele de îmbunătățire ale procesului de elaborare a tezelor de licență.

Rezultatele obținute vor fi sintetizate într-o tablă comparativă, ce permite evidențierea tendințelor și diferitelor perspective ale studenților. În plus, se vor aplica metode statistice pentru a evalua gradul de satisfacție și gradul de implicare a acestora în proces. Factorii relevanți luați în considerare vor include: motivarea, ghidajul academic, resursele puse la dispoziție și nivelul de autonomie în alegerea temei.

Factor Metodă de evaluare Indicatori
Satisfacție generală Chestionar Scor mediu, nivel de satisfacție
Implicare activă Interviu Percepția asupra autonomie
Calitatea ghidajului Analiza răspunsurilor deschise Sugestii și sugestii de îmbunătățire